Artykuł sponsorowany

Co zrobić, gdy firma logistyczna zgubi pakunek?

Co zrobić, gdy firma logistyczna zgubi pakunek?

Spedycja morska to proces wieloetapowy, w skład którego wchodzi między innymi planowanie, załadunek, odprawa celna, a ostatecznie dostarczenie towaru do portu docelowego. Firma logistyczna bierze na siebie odpowiedzialność za koordynowanie tych działań i bezpieczeństwo ładunku. Dowiedz się, co zrobić, gdy firma logistyczna zgubi pakunek.

Czym są usługi logistyczno-spedycyjne?

Firmy logistyczno-spedycyjne świadczą usługi związane ze spedycją, transportem oraz magazynowaniem towarów. Firmy spedytorskie załatwiają wszystkie formalności związane z odprawą celną, wysyłką towarów i organizacją przewozów oraz zajmują się wystawianiem dokumentów spedycyjnych. Natomiast w ramach logistyki podejmują się zadań dotyczących planowania i optymalizacji działań związanych z transportem towarów. Morskie firmy logistyczne zajmują się:

  • podejmowaniem kontenerów w porcie,

  • odprawą celną,

  • rozładunkiem kontenerów

  • składowaniem materiałów w magazynie,

  • transportem z portu i do portu,

  • załadunkiem materiałów w portach

  • mocowaniem kontenerów,

  • wysyłką morską.

Z tego typu usług można skorzystać dzięki doświadczonym i kompetentnym przedsiębiorstwom spedycyjnym. Jednym z nich jest firma usług magazynowo-logistycznych Premco w Gdańsku, która specjalizuje się w spedycji ciężkich wyrobów stalowych (długich, płaskich i w kręgach), wyrobów kamiennych (bloków, slabów, krawężników, kostki brukowej i płytek) oraz artykułów chemicznych na paletach, w big bagach, bądź w skrzyniach. Firma prowadzi magazyn czasowego składowania i skład celny typu A w Gdański oraz oferuje transport pełnokontenerowy FCL.

Bezpieczeństwo transportu towarów

Solidne i odpowiedzialne firmy logistyczne i spedycyjne zawierają stosowane umowy z firmami ubezpieczeniowymi od odpowiedzialności cywilnej spedytora oraz od odpowiedzialności cywilnej przewoźnika umownego. Dzięki temu klient zyskuje zabezpieczenie w przypadku utraty lub uszkodzenia cennego ładunku podczas przewozów drogą lądową albo morską, a także przy pracach logistycznych. O każdym przyjęciu i wydaniu materiału klient jest na bieżąco informowany mailowo, co dodatkowo poprawia jakość usługi oraz podnosi bezpieczeństwo towarów. W przypadku utraty pakunku przez firmę logistyczną zleceniodawca usług spedycyjnych może oczekiwać odszkodowania za utracony towar.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Dodaj komentarz do artykułu

form success Dziękujemy za dodanie komentarza

Po weryfikacji, wpis pojawi się w serwisie.

form error Błąd - akcja została wstrzymana

pozostała liczba znaków: 1000

Komentarze użytkowników

Artykuł Cię zaciekawił? Dowiedziałeś się czegoś więcej? Koniecznie zostaw komentarz! Skomentuj jako pierwszy i podziel się swoimi wrażeniami. Napisz, jak oceniasz nasz artykuł i zostaw opinię. Weź udział w dyskusji. Masz wątpliwości i chcesz dowiedzieć więcej na temat poruszanego zagadnienia? Daj znać, o czym jeszcze chciałbyś przeczytać. Dziękujemy za Twój wkład w budowę bazy komentarzy. Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi artykułami i komentarzami innych użytkowników.

Dodaj komentarz jako pierwszy!

Dodaj komentarz

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.