Artykuł sponsorowany

Opakowania i pudełka polecane dla e-commerce

Opakowania i pudełka polecane dla e-commerce

Opakowania kartonowe cieszą się dużym zainteresowaniem w wielu branżach. Są lekkie, a przy tym solidne. Oprócz tego są stosunkowo niedrogie, a dodatkowo nadają się do recyklingu, więc są ekologiczne. Zaopatrują się w nie między innymi firmy pracujące w branży e-commerce, które prowadzą sprzedaż wysyłkową. Jakie pudełka będą najlepszym wyborem w tym przypadku?

Niezawodne kartony klapowe 

Dobór odpowiednich pudełek dla e-commerce powinien być uzależniony od tego, jakie rodzaje towarów będą do nich pakowane i jakie są ich gabaryty. Jednak zwykle najlepiej sprawdzają się kartony klapowe. Dobrym wyborem są modele z automatycznym dnem. Takie opakowania są wykonane z tektury falistej i wyróżniają się solidnością. Świetnie się sprawdzą do transportowania różnego rodzaju towarów na paletach, co ma duże znaczenie w kontekście konieczności przewozu większych ilości paczek.

Są dostępne w wielu rozmiarach – nie tylko tych kompaktowych. W razie potrzeby można zdecydować się na kartony wielkogabarytowe, które skutecznie zabezpieczą duże produkty. Decydując się na opakowania zbiorcze wykonane ze specjalnej tektury, można mieć pewność, że są wytrzymałe i nie trzeba obawiać się o szkodliwe działanie czynników zewnętrznych.

Jakie inne opakowania sprawdzą się w branży e-commerce? 

Przedsiębiorcy zajmujący się sprzedażą wysyłkową, mają do dyspozycji różne rozwiązania, jeżeli chodzi o pakowanie produktów. Na uwagę zasługują na przykład kartony fasonowe z nadrukiem, ponieważ oprócz funkcji zabezpieczania ładunków w czasie transportu mogą być też narzędziem marketingowym – warto na nich umieścić nazwę firmy czy krótkie hasło reklamowe. O to, w jakie jeszcze zainwestować, zapytaliśmy producenta opakowań tekturowych, który zaproponował:

- Niektóre firmy prowadzące sprzedaż internetową decydują się na inwestycję w pudełka ozdobne. Takie opakowania sprawdzą się przede wszystkim w przypadku produktów luksusowych. Najprostszym sposobem jest jednak wybór pudełek fasonowych oraz spersonalizowanie ich w taki sposób, aby wyróżnić się na tle konkurencji. Kluczowe jest też dobranie odpowiedniego rozmiaru w taki sposób, aby opakowanie chroniło towary przed uszkodzeniami w czasie transportu do klienta, a jednocześnie pozwalało na ich estetyczną prezentację.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Dodaj komentarz do artykułu

form success Dziękujemy za dodanie komentarza

Po weryfikacji, wpis pojawi się w serwisie.

form error Błąd - akcja została wstrzymana

pozostała liczba znaków: 1000

Komentarze użytkowników

Artykuł Cię zaciekawił? Dowiedziałeś się czegoś więcej? Koniecznie zostaw komentarz! Skomentuj jako pierwszy i podziel się swoimi wrażeniami. Napisz, jak oceniasz nasz artykuł i zostaw opinię. Weź udział w dyskusji. Masz wątpliwości i chcesz dowiedzieć więcej na temat poruszanego zagadnienia? Daj znać, o czym jeszcze chciałbyś przeczytać. Dziękujemy za Twój wkład w budowę bazy komentarzy. Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi artykułami i komentarzami innych użytkowników.

Dodaj komentarz jako pierwszy!

Dodaj komentarz

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.