Artykuł Cię zaciekawił? Dowiedziałeś się czegoś więcej? Koniecznie zostaw komentarz! Skomentuj jako pierwszy i podziel się swoimi wrażeniami. Napisz, jak oceniasz nasz artykuł i zostaw opinię. Weź udział w dyskusji. Masz wątpliwości i chcesz dowiedzieć więcej na temat poruszanego zagadnienia? Daj znać, o czym jeszcze chciałbyś przeczytać. Dziękujemy za Twój wkład w budowę bazy komentarzy. Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi artykułami i komentarzami innych użytkowników.
Opakowania i pudełka polecane dla e-commerce
Opakowania kartonowe cieszą się dużym zainteresowaniem w wielu branżach. Są lekkie, a przy tym solidne. Oprócz tego są stosunkowo niedrogie, a dodatkowo nadają się do recyklingu, więc są ekologiczne. Zaopatrują się w nie między innymi firmy pracujące w branży e-commerce, które prowadzą sprzedaż wysyłkową. Jakie pudełka będą najlepszym wyborem w tym przypadku?
Niezawodne kartony klapowe
Dobór odpowiednich pudełek dla e-commerce powinien być uzależniony od tego, jakie rodzaje towarów będą do nich pakowane i jakie są ich gabaryty. Jednak zwykle najlepiej sprawdzają się kartony klapowe. Dobrym wyborem są modele z automatycznym dnem. Takie opakowania są wykonane z tektury falistej i wyróżniają się solidnością. Świetnie się sprawdzą do transportowania różnego rodzaju towarów na paletach, co ma duże znaczenie w kontekście konieczności przewozu większych ilości paczek.
Przeczytaj również: Gdzie magazynować towar, prowadząc sklep w branży e-commerce?
Są dostępne w wielu rozmiarach – nie tylko tych kompaktowych. W razie potrzeby można zdecydować się na kartony wielkogabarytowe, które skutecznie zabezpieczą duże produkty. Decydując się na opakowania zbiorcze wykonane ze specjalnej tektury, można mieć pewność, że są wytrzymałe i nie trzeba obawiać się o szkodliwe działanie czynników zewnętrznych.
Przeczytaj również: W jakich branżach w szczególności sprawdzają się kartony z automatycznym dnem?
Jakie inne opakowania sprawdzą się w branży e-commerce?
Przedsiębiorcy zajmujący się sprzedażą wysyłkową, mają do dyspozycji różne rozwiązania, jeżeli chodzi o pakowanie produktów. Na uwagę zasługują na przykład kartony fasonowe z nadrukiem, ponieważ oprócz funkcji zabezpieczania ładunków w czasie transportu mogą być też narzędziem marketingowym – warto na nich umieścić nazwę firmy czy krótkie hasło reklamowe. O to, w jakie jeszcze zainwestować, zapytaliśmy producenta opakowań tekturowych, który zaproponował:
Przeczytaj również: Czym są kartony e-ccomerce?
- Niektóre firmy prowadzące sprzedaż internetową decydują się na inwestycję w pudełka ozdobne. Takie opakowania sprawdzą się przede wszystkim w przypadku produktów luksusowych. Najprostszym sposobem jest jednak wybór pudełek fasonowych oraz spersonalizowanie ich w taki sposób, aby wyróżnić się na tle konkurencji. Kluczowe jest też dobranie odpowiedniego rozmiaru w taki sposób, aby opakowanie chroniło towary przed uszkodzeniami w czasie transportu do klienta, a jednocześnie pozwalało na ich estetyczną prezentację.
Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana
Dodaj komentarz do artykułu
Dziękujemy za dodanie komentarza
Po weryfikacji, wpis pojawi się w serwisie.
Błąd - akcja została wstrzymana